Viimesin googlehaku mun kännykässä on "Kate Moss drunk". Oon nimittäin yrittänyt etsii yhtä kuvaa, jonka näin instagramissa vähän aikaa sitten. Siinä Kate kahlaa glittermekko päällä reittä pitkin vedessä, märkä tupakka toisessa ja viinilasi toisessa kädessä. Ja kaikki se kaaosmaisuus ja turvonneisuus yleensä jonkun niin epäinhimillisen upeen ihmisen olemuksessa on vaan hirveen lohdullista. Pystyn samaituun. Se vesi on niin selvä symboli: Kaikki duuni mitä pitää tehä vielä ennen loman alkamista(ehkä vaan mun elämäntilanne ylipäätään, en tiiä)... Ja Kate Moss(mutta siis vain turvonneena ja sekasena) oon mä koittessani yhä itsepintasesti uskoo, ettei tässä oo mitään hätää. Kyllä täs yhelle lasilliselle ehtii hei ja silleen... En tiiä. Haluisin postata jotain uusia kuvia ja inspiroitua, mutta oon vaan sekanen ja turvonnu Kate Moss ja oon hukannut järkkärini USB-piuhan. Joten tässä kasa vanhoja kuvia, joita ei yhdistä mikään muu, kuin ehkä värimaailma(jos nyt sekään).

102.jpg

101.jpg

kuu.jpg

20160423_183845.jpg

tomppa2.jpg

omakuva2.jpg

IMG_5741.jpg

20160419_085507.jpg