Hankin harvemmin mitään aidosta nahkasta valmistettua, vaikka salaa kuolaankin Tumblr:ssa Winona Ryderin ikonisen ysärityylin, nahkatakin ja kirkkaan huulipunan yhdistelmän, perään. Tein reilu vuosi sitten itselleni lupauksen olla ostamatta enää aitoa nahkaa uutena. Olen luottanut halpaan tekonahkaan ja onnistunutkin pysymään päätöksessäni Winonasta huolimatta.

Onneksi minulla ei kuitenkaan(pahimman vegaani-imagon rakentamisvaiheen ylitettyäni) ole mitään second handiä tai perintökalleuksia vastaan! Suostun kyllä pukeutumaan vuosien pehmeäksi kuluttamaan rotsiin tai nilkkureihin, enkä pahastunut kun äitini lahjoitti minulle nuoruudessaan ostamansa paksun nahkavyön! Rakastan vintageviboja ja ajatusta äidistä se päällään minun iässäni. Kuvittelen, että tämä vyö on koristanut monia hyviä hetkiä ennen siirtymistään minulle. Erityisesti rakastan sitä tällä hetkellä näiden kirpparilta löytämieni reisitaskuhousujen parina. Ruskean eri sävyjen liitto on jotenkin aika ihana! 

 

pants1.jpg

pants3.jpg

pants2.jpg