umbro.jpgumbro3.jpg

torakat.jpg

meloni.jpg

 

Viimeaikoina oon inspiroitunut siitä, kuinka katutyyleissä ja blogeissa näyttää nyt vilisevän kaikenlainen mahdollisimman epäcool ja överi.

2000- luvun alku, Britneys Spersin musavideot, vyölaukut ja värit, jotka joko vähän sattuu silmiin tai tuo mieleen oksennuksen hyppii päivittäin silmille ig-feediltä ja lehtien kansilta. Jotenkin kiinnostava vaihe muodissa. Mun mielestä myös tosi cool. On jännää seurata, kun ihmiset kokeilee sen rajoja, minkä kaiken voi saada näyttään hyvältä, muuttaa vaatekappaleet hirveistä cooleiks pistämällä päälle ja kantamalla ylpeydellä. Se on vaarallista peliä koittaa tunnista, oisko vaarin kaapin peruilta kaivettu sinapinvärinen kalastushattu vaan yksinkertasen ruma, vaiko potenttiaalinen ehdokas, joka rumuudessaan voisi jopa siirtyä jo muotiasusteen puolelle.

Hah en tiedä, mikä mua tässäkin buumissa niin viehättää, ei ainakaan Britney Spersin farkuista vilkkuvat neon stringit. Ehkä se uskallus ja rajojen hipominen? Ainakin se näyttää tällä hetkellä viehättävän aika monia ja oon ilonen siitä, että ihmiset tajuaa edgyissä tuulitakeissa ja pappahatuissa kulkevien cooliuden. Ja jos se sitten joidenkin näkökulmasta tarkottaa sitä, että "muoti on kuollut", niin saa mun puolesta mennäkin. 

 

Aijon lähtee tappaan muotia heti, kun saan palkkarahat kesätöistä. Lähden Tampereen kirppareille, pistän elämän ranttaliksi ja ostan ihan helvetisti Megistä. Ei hitto, miks oon näin nolo jonne? :D

No hyvii kesii kaikille, jotka on eksyneet lukeen tän. Toittavasti saan esitellä uusii pappavaatteita tölkki kourassa jo kun seuraavan kerran muistan päivitää tätä sivunraihnaa.

 

Lotta